? ??????????????Babe? ????? ?? ???Rating: 4.4 (372 Ratings)??32 Grabs Today. 29163 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ?????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??31 Grabs Today. 20264 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Ins BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 12, 2009

SebuaH KEnanGan....

Cepatnya masa berlalu. Sedar atau tidak, kita tiba kembali ke semester yang baru. Dah lebih sebulan aQ tidak menjenguk dalam blog aQ ne... Bukan malas nak buka, tapi tiada masa untuk singgah di ruangan blog ne. Sepanjang masa cuti baru-baru ini, aQ isi waktu terluang dengan bekerja di PIZZA HUT. FUhhhhhhhh.. memang penat tapi yang bestnya, dapat makan pizza hari-hari.. satu pengalaman yang tidak dapat cari di mana-mana dalam hidup aQ. Selama ini aQ sangkakan kerja di sana senang jak. Tapi, bila dah start kerja..... TUHAN jak yang tahu. ditambah lagi dengan tekanan daripada pekerja-pekerja yang tak sedar diri... makin bertambahlah tekanan aQ.. tahun ne juga merupakan tahun pertama dalam seumur hidup aQ menyambut KRISMAS tanpa keluarga. Tengok orang lain bergembira rasa nak nangis jak. tapi apakan daya.. hidup sebagai ANAK PERANTAU memang macam tu.. tapi semua tu dah berlalu. aQ ambik yang baik-baik untuk disimpan sebagai kenangan. dan yang tak baik tu aQ buang jauh-jauh.....

6 comments:

fr3akisme said...

hahahaa rlek ba...
ble lg nk mrasa smbut prayaan without family by urside kn...
sma la kte... hahaa...

wahh ko kje ya... mst loaded poket nih... ngahahaa...

(,")**JoSepH**(",) said...

arrRRRRRRRGGGGGhhhhhhhhhhhhhhhh... sdih giler xdpt jmpa kuarga...

loaded??? xda pwen.. pokai da ne.. duit gaji pun lg msuk2....

fr3akisme said...

haha kje part time r weh...
smbil bljr.. aku pon da kring nie...

(,")**JoSepH**(",) said...

xpyh la ko keja.. ko 2 anak org kaya...heheheee

fr3akisme said...

byk r anak org kaya...
aku pon da mskin nie ba...
bljr jauh2 byk pkai uit dow... haih!!

(,")**JoSepH**(",) said...

duit ko 2 x pndai 0 mcm aQ..hahahaha maklumla ko kn lahir dr kuarga yg mampu.. xda la joke jak....hehehe