? ??????????????Babe? ????? ?? ???Rating: 4.4 (372 Ratings)??32 Grabs Today. 29163 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ?????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??31 Grabs Today. 20264 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Ins BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 12, 2009

T.E.N.S.I.O.N

Napalah org2 dlm KOS aQ (IR) ne smuanya mcm x mesra ngan aQ jak.. pa yg tlah aQ lakukan smpai smuanya lngsung x pduli ngan aQ. Pa yg tlah aQ wat argghhh?? pelik gak aQ pkir. tba2 jak korang smua x pduli ngan aQ. aQ tau kamu smua x suka aQ jd ktua kan..???? aQ bknnya nak sangat jawatan 2. kamu gak yg plih ari 2...!!!! langsung aQ x mnta respect ngan korang tapi jUz hormat aQ jak sbg ktua kmu.. stiap apa yg aQ bg tau korang, smuanya kuar dr mlut lecture.bkannya aQ pndai2 reka ikut suka aT aQ.. aQ sndiri pn kadang2 x stuju ngan lecture tp nak wat mcm na? kta ne student!! x leh wat pa2. jgn la korang smua rsau, x lama lg aQ serahkan jawatan 2 ngan ktua yg korang suka. aQ siapkan dulu smua keja than br aQ bg ngan dia. aQ xnak ditduh manusia yang meninggalkan keja yg x siap. Sanggup lg aQ wat assignment siang & malam daripada memikul beban yang sia2 ne.. langsung x dhargai.. Tp x smualah yang mcm 2... ada gak yang memahami aQ. cntohnya mcm BeZpWEN aQ ne.. SYLVESTER, KUPIK, POJI & KAK TASYA...tQ utk korang smua. kamu memang memahami aQ. slama ne aQ bdiam diri jak cz kmu smua slalu bg motivasi ngan aQ. tp utk sem ne... TIADA MAAF BAGI MEREKA YANG X SEDAR DIRI!!!! hahahahaha (ketawa org jahat)...

6 comments:

fr3akisme said...

haha knapa nie bro??
rlek ba... bse r tu...
bkn sume org ske kte...
n bkn sume org xske kte...
ssh nk ekot kmahuan org...
so let them b la... hahaha...

(,")**JoSepH**(",) said...

ssh bro.. skrg ne smpai ada yg x nak bckp ngan aQ.. kdang2 stress gak aQ. nak smpaikan info pun kdang2 segan cz dorang da x mesra mcm dl..

fr3akisme said...

buat ja mcm bse...
bkn kte yg bslah...
org yg xske...
so ape bleh wt...
kte xleh nk ekot kmahuan org ja...
b urself k!!

(,")**JoSepH**(",) said...

2la 2.. nak wat cm na gak kn lau org da x skuke ngan kta...huhuuhu :-(

☂♥me♥☂ said...

ambik kos pe??
kat ne study???

(,")**JoSepH**(",) said...

kos hubungan industri.. kat ums.....